tisdag 3 november 2009

Offret och förövaren



Inga tecken på försämring under natten. Kl. 02.30 sover han som vanligt med huvudet på ryggen. I morse först ut och först till maten. Har fotat foten ur alla möjliga vinklar för att bättre se förändringar. Tror det ser ungefär likadant ut. Alla fall ingen synlig försämring. Sitter just nu i telefonkö för att se om jag kan få akuttid idag . Får ingen ro. Drömde mardrömmar inatt om att han tappade alla fjädrar och fick flera öppna centimeter-stora sår på magen som gjorde jätteont.

SENARE: Fick tid kl. 12.30 idag, dock ej hos fågelexpert, men Gunnel Andersson finns tillgänglig per telefon om det skulle behövas. Eftersom jag inte vågar chansa en sekund så är jag tvungen att ta denna tid även om hon Annika Kozok inte är expert på fåglar. Hon skall alla fall vara rätt van vid fåglar. Det var hon som tog bort fästingen på Per. Sköterskan jag pratade med i morse pratade om att det fanns risk för amputation. Herre jösses! Hur jag ska klara denna dag återstår att se....Stackars Simon som inte har en aning om vad som väntar honom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar