söndag 18 oktober 2009

Kl. 16.00

(alla putsar pustande ut)

Nu är det gjort. Vilken thriller!

Lilla brodern hittade den stora dörren och flög genast upp till buren på skåpet. Sedan blev det fart på alla som for runt, stannade här och där och fortsatte förvirrat runt. Alla flyger bra och hittar ställen att sätta sig på. Bröderna hamnar dock bakom gardinen några gånger och lilla brodern lyckades t o m två gånger sitta på A4 papperet som jag teipat på fönstret som skydd för påflygning.

Bröderna är pigga och nyfikna. Nästan mer nyfikna på miljön än de andra.

Själv har jag boat in mig i en fåtöljen bakom ett transparant tyg som tjänstgör som dörr mellan sovrum och kök. Där jag har full koll på dem utan att de ser mig så där jättetydligt. Det är så verkligen spännande att se hur de beter sig.

2 kommentarer:

  1. Va kul att killarna har kommit hem!
    Vad olika det kan vara vissa undisar är så försiktiga och nervösa, men dessa verkar ju helcoola. ;)
    De tycker nog om omväxling skulle jag tro.
    Och så snygga de är tillsammans. :D

    SvaraRadera
  2. Ja, de är verkligen coola OCH snygga. De lever rövare just nu inne i buren. De andra smög nyss efter väggarna in haha

    SvaraRadera